HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Kezdőnek érzem magam...

2007.11.05. 12:22 Susy

Üdvözlet mindenkinek, akit érdekel......Az elmúlt félévben egy másik fórumon már vezettem blogot. Akkor úgy gondoltam, általa tisztább képet lehet alkotni rólam, jobban megismerhetővé válok, s nem titkolom, párkereső szándékkal tettem ezt....Az eredmény lesújtó....De remélem, a hiba nem az én készülékemben van.A blogírás tetszik, de az előző periódusnak azért vannak  tanulságai. Ami bizonyos, hogy továbbra is  úgy írom a naplómat, ahogyan szeretem: SZÍVEMBŐL, kiegészülve az agyam kontrolljával, vagyis ÉSSZEL..../Na, ne nagyarcoskodjam, igaz?/  Nem hiszem, hogy mindennapos naplóírás lesz ez, mint régebben, hiszen az én kis életem egyszerű, nem történnek velem egetverő dolgok, inkább csak, ha erős késztetésem van, valamilyen tetsző, vagy éppen visszatetsző esemény kapcsán , akkor adok majd hangot a véleményemnek. Még annyira új lesz itt a blogírás, hogy azt sem tudom, lesznek-e olvasóim, és én olvashatom-e mások írásait?????Röviden magamról csak annyit: 57  éves "szőke nő" vagyok, aki  bútorkereskedőként   /olasz bútorok/ élem napjaimat , 20 éves pedagógus múlttal. Két felnőtt gyermekem van, s 2 tündéri unokám, akiket  imádok, sok jó cimborám, s 2 igazi barátnőm segítenek a mai rohanó életben valami folyamatosságot és biztonságot adni, hogy az élet még szép is lehessen!!!!!!Elsőre ennyi: folyt. köv. ölelem az emberiséget: Zsuzsi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr43219005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása