HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Hétvége Zsuzsi módra...

2008.05.26. 19:31 Susy

Azt hiszem, nagyon jó hétvégém volt. Végülis nem reggel mentem a misére, hanem reggel bevásároltam, locsoltam,  mostam, stb. és utána a Balázsékkal találkoztam az Állatkert előtt. A gyerekek is, mi is jól éreztük magunkat, sokat nevettünk, mondjuk túl sok állatot nem néztünk meg, mert az unokáim a legjobban a labirintusban futkosást élvezték.....Vettem nekik csokit, meg gyümölcsöt és 2 DVD -t és családi jegyet vettem, úgyhogy kb. 10.000
Ft-ból megúsztam a gyermeknapot, khm....De  tényleg nagyon vidám időtöltés volt.
Utána mentem este templomba, anyunak is vittem virágot a sírhoz, és nagyon  szívhezszóló volt a szentbeszéd, kedvenc Elemér atya  megint a szívemig ért...Vasárnap így nem kellett menni sehová, élhettem a  kedvenc szórakozásomnak, lenn dolgoztam a kertben is meg főztem is, este pedig kivasaltam két adagot. /Még egy adag kiteregetve az erkélyen/. A nagy fenyőfámról levágtam kb2,5 m magasságig az ágakat, így sokkal több fényt kap a kert. A mogyoróbokrot is megritkítottam kicsit, és az egészet kihordtam a patakhoz. Fűnyírás, stb. szóval jól elment a nap. El is fáradtam, a  Heti Hetest  ugyan megpróbáltam nézni, de semmire nem emlékszem, minden valószínűség szerint elszunnyadtam...De legalább jól aludtam megint nagyon....Ma megint csend és hullaszag, István  azt mondja hétvégén két konyhaajánlatot is készített, hát úgylátszik tőlem félnek a vevők?????? Belenéztem a tükörbe, hááát nem tudom, azért annyira nem borzasztó.....hihi Na, mindegy, majd lesz valahogy.....Holnap temetésre megyek, anyóstársam édesanyja  búcsúztatása lesz...Szegénykét életemben egyszer láttam, a gyerekek esküvőjén, de tiszteletből azért elmegyek. Cseréltem napot Öcsivel, és akkor péntek, szombat, vasárnap dolgozom. Na, ennyit mára, Halihó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr57489084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása