HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Várakozás, mi lehet velem...........

2008.09.21. 10:40 Susy

Továbbra is nyugtalanít a közérzetem. Este beraktam egy adagot mosni, majd rögtön lefeküdtem. Aludni jól aludtam, de hogy el ne késsek a templomból, már 3/4 5 kor  felkeltem, nyugodtan készültem, kiteregettem a ruhát, megreggeliztem, elraktam az elmosogatott edényeket, szép rendet hagytam otthon. Viszont nem értettem semmit a templomban, végigszunyókáltam a misét - egy külföldi pap volt, törve beszélte a nyelvünket,   amikor vége lett a misének, úgy éreztem a lábaim ólomból vannak, hihetetlen rossz érzés. Ugyanígy Törökbálinton, mikor leszálltam, csak vánszorogtam. Mikor beértem, ittam egy kávét, ez kicsit jobb kedvre derített, nem érzem olyan elesettnek magam, de mégis nagyon el vagyok a közérzetem miatt kenődve. Ha hétfőn elmegyek az orvoshoz fogalmam sincs, hogyan kezdjek neki a problémának. A másik gondom: Az interneten szívesen olvasgattam a blogokat, ma csupa olyan került elém, hogy nem értek semmit belőlük, most nem tudom eldönteni, hogy én lettem tényleg hülye, vagy ezek az emberek mind ilyen számítógépes megszállottak, akik már nem is tudnak hétköznapian gondolkodni. Bármelyik cikket néztem, úgy éreztem, hogy én kimaradok már mindenből, nem tudom milyen események zajlanak a háttérben, nekem már semmi más nincs az életemben, mint a "Casa Italia" és a családom, nem látok, nem hallok, nem tudom mi vár rám, rémes ez az önértékelési gond. És úgy gondolom, ez fokozatosan alakult így, mert bezártam magam, nem kívánok különösen elmenni sehova, keveset nézek tv-t is, pár napja még az olvasás se megy, pedig az mindig is a kedvenc szórakozásom volt. Mostmegint sírok, annyira nehéz felfogni, hogy egyik pillanatról a másikra így megváltozhaz az ember élete, és nem tudom, mit tegyek......Ezek a blogok pedig tényleg mintha egy másik, műveltebb, okosabb világból jönnének, de el sem tudom képzelni, hogy ennyire ne tudjam már követni a gondolkodásmódjukat....Nagyon szeretném, ha a doktornőnek lenne ötlete, hogy mi történ hetett velem, s mi erre a segítség, mert m ég szeretnék kiegyensúlyozott és kicsit boldog lenni.....Egyelőre nem nagyon sikerül.....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr77673913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása