HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Úristen, de álmos vagyok!!!!!!!

2008.07.18. 15:07 Susy

Tegnap este rámtört a szorgalom, kimosattam Julcsával /mosógépem neve/ 2 adagot, egy fehéret és egy színeset. Éjjel 2-kor teregettem, mert ki akartam olvasni a könyvet. Meg is történt, csak éppen 1/2 3-tól 1/2 6 ig azért nem olyan sok ennyi alvás....Végre legalább néhány érdeklődő volt benn, adtam árajánlatokat is. Most, hogy István szabadságra ment lehetne jobb esélyem az eladásra, de hát szerintem egyik sem volt komoly vásárló.....

Holnap fodrászhoz kéne mennem reggel, azután vasalni kell, aztán Andris cuccait kimosni, kicsit porszívózni, fürdőszobát kisikálni, spejzban egy kis rendet teremteni, megint ezer nylon zsák bedobálva, macskakajás zsákok, szir-szar mindenféle. Szerintem idén időszerű lenne egy jó kis meszelés a kamrában, frissítés a polcokon a papírborításban, szóval, lesz mit csinálnom augusztusban. Reggel megmértem magam: 80 kg vagyok. Szóval az első 10 kg lement. Most kíváncsi vagyok, hogy a karácsonyi 70 kg-os cél elérhető-e? A szabadságom alatt legalább 2-szer úszni fogok hetente, s ezt próbálom folyamatossá tenni, ugyanúgy a biciklizést, csak feljebb kell tetetni a nyerget, úgy jobb pedálozni, kényelmesebb......Kíváncsi vagyok, hogyan sikerül jól érezni magam az esküvőn??????Most az álmosságtól összevissza írok, de nem fontos, csak el ne aludjak,,,,Pityipőőőő, ja csak kicsit horkolok......Muszáj egy kávét innom, mert ezt nem lehet elviselni....Na, pá!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr69574427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása