HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Helyzetjelentés.....

2008.09.16. 14:01 Susy

Na, megint itt vagyok, de még mindig nem jól.....Szombaton Attila születésnapjára mentem, egész jól sikerült.Egyrészt én csak  1/4 9-re értem oda, s így már volt aki elment, nem kellett annyi ismeretlennel foglalkozni. Az ajándék kuka nagy siker volt, tényleg lehet neki örülni, meg vicces is volt. Ami nagyon tetszett az a kis film, amit a  gyerekei csináltak az életéről, tényleg látszik, hogy nagyon szeretik. Kicsit kajáltunk, kicsit táncoltunk éjjel 3-kor mentem haza. Másnap majdnem 9-ig aludtam, utána főztem egresszószt, meg csirkét, meg tésztát, meg tudomisén mit. A hangulatom nem sokkal jobb. Hétfőn borzalmas idő volt, végülis  elmentem az üzletből du. 4-kor kitakarítani Paolo lakását, s így már este 8-ra otthon voltam, ráadásul még volt kedvem vasalni is, úgyhogy este jobb hangulatban feküdtem le. Nem tudom mitől lehetne jobb kedvem, de reménykedem, hogy végetér ez a rossz periódus, mert nagyon  negatív a hangulatom.Az  üzletet is utálom, a munka hiányát is, és valami olyan  furcsa a közérzetem, el vagyok bizonytalanodva. Pedig még jól is jött ki, hogy megint eladtam, mert Bruno vett egy emeletes ágyat, István szó nélkül a  nevemre írta /,,,/ de leadta a megrendelést is... A takarításért is kaptam 6 ezer forintot, úgyhogy még pozitív is a mérleg.....Bűntudatom van, hogy nem mentem templomba, de olyan pocsék idő volt, egyszerúen nem tudtam össze kaparni magam. Most ez az egész cirkusz azóta van, hogy Andrist kirúgták, s nagyon kétségbeestem, mi lesz vele  és  így velünk???Valami stratégiát kell kialakítani, amivel el tudom ezeket a nehézségeket viselni, de még sohasem éreztem hasonlót. Ma reggel pl. elszédültem a kádból kilépve, és el is estem, szerencsére nem nagyon ütöttem  meg magam. Lehet, hogy az idegeim kipurcantak, mert teljes lefagyás van, a vevőkkel sokkal bátortalanabb vagyok, s mindenben olyan bizonytalan....Félelmetes érzés....Na, ma már előre örülök, hogy most 3 napig majd nem kell jönni. Sajnos 20-án  Kriszti szülinapjára nem tudok menni, mert dolgozom, de megpróbálok előtte találkozni vele, s felköszöntöm... Most megtervezem azt a konyhát, amit ma kértek, de biztos, hogy nem veszik meg /legalábbis nem biztos..../Ez is olyan durva, hogy értelmetlenül dolgozom....Mindegy, legalább van mit csinálni.Na, megyek is, hogy hasznosan töltsem az időt!Pá, pá....

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr21666125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása