HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

javulok.....vagy mégsem?????

2008.09.20. 19:15 Susy

A három szabadnapot igyekeztem hasznosan és jól eltölteni. Szerdán főztem levest, meg spenótot, bevásároltam, porszívóztam, Krisztinek bementem és bevittem az ajándékot, könyvutalványt meg virágot.Sajnos elsírtam magam, meséltem erről a furcsa érzésről, ami most van bennem.Igazán aranyos volt.Este Balázs is felhívott  és mindjárt arról beszélt, hogy majd segítenek új lakást venni valahol hozzájuk közel, nagyon jól esett, bár még nem érzem aktuálisnak, de a jövőre nézve esetleg.....A nagy öröm miatt egészen jól éreztem magam, pénteken főztem friss levest és kacsát, felhordtam az őszi ruhákat, a nyáriakat levittem, itt volt a gázszerelő is, végre meleg van, de sajnos  még van tennivaló mert csöpög valami, jövő héten, vagy azután azt is megcsinálja, kb. 30000 Ft..........Szóval látszólag rendben volt minden....Ma jött Istvánnak vevője, és teljesen pánikba estem,ifjúsági  bútor, iróasztal, ágy, stb, szines dolgok,  persze meg tudtam csinálni, de remegett a kezem, és megint ezeket a furcsa érzéseket éreztem, úgyhogy  nincs mese, hétfőn el kell mennem orvoshoz. Istenem, mi lehet velem??????Meghülyültem?????? El sem tudom képzelni, hogy mi történt, de nagyon meg vagyok rémülve. A konyhatervet is csak nagy keservesen tudtam megcsinálni, állandóan elfelejtem hogyan kell, tényleg mintha megzavarodtam volna???????Nem tudom rendesen kezelni a számítógépet, a blogra is alig tudtam bejönni. Többször is elfelejtem a kódokat meg egyebet, úgyhogy tényleg valami nagy gáz van....Istenem, mindig arra voltam büszke, hogy okos vagyok, most meg teljesen hülyén érzem magam. A katalógusokat sem úgy kezelem  mint rég. Tényleg kétségbe vagyok esve....Istenkém kérlek, segíts meg!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr7673181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása