HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Tudtam, hogy gyáva vagyok, de hogy ennyire?????

2008.06.28. 14:54 Susy

Náthám továbbra is erőteljes, ma már a negyedik zsebkendőt teszem tele....Unalmamban, - mert látogatók alig-alig - blogokat olvasok. Most egy grafikus lány blogja döbbentett meg. A lány nagyon tehetséges, kreatív, kedves, jólelkű, abszolute rokonszenves személyiség. Viszont.......Elmeséli az újfajta igényüket kielégítő "Swinger" klubok látogatását....És esküszöm nem is gondoltam, mennyi igény van ezekre a talán szélsőségesnek mondható lehetőségekre....Valószínűleg a neveltetésem az alapja, hogy elutasítok minden hasonló jellegű dolgot, de ugyanakkor némi kíváncsiság is van bennem, hogy mások ezt hogyan élik meg????? Miután egy rosszul sikerült házasság, s néhány rosszul sikerült "szerelem" után már több mint 25 éve nem élek kapcsolatban, azt egyértelműen megállapítottam, hogy 1 férfiben nem lehet meg minden, amire az ember vágyik....Az egyiknek az esze imponál, a másiknak a lelke, a harmadiknak a teste, és még ragozhatnánk...Mivel  én hívő ember vagyok, ezen tapasztalatom megszerzése után inkább lemondtam a "tökéletes férfi" kereséséről, és teljes absztinenciát fogadtam, mert úgy gondoltam, hogy nem lenne helyes túl sok próbálkozás. Úgylátszik vannak, akik nem adják fel és megkeresik a számukra legmegfelelőbb verziót....De???? Vajon akik 3-an, 4-en vagy többen próbálkoznak az élvezetek kicsiholására, nem távolodnak-e el mégjobban egymástól?????? És ha lesz gyermekük, annak a szexuális  nevelésében majd mint lehetőséget, felvetik ezt a szwinger dolgot is???????Én bizony nagyon félnék ilyen próbálkozásoktól, s semmilyen gyönyör nem kárpótolna a sajátmagamtól való  undortól.....Lehet, hogy nincs igazam.....Ez a leány minden egyéb vonatkozásban nagyon rokonszenves. Vajon mi készteti erre a döntésre?????Valahogy olyan kettős személyiségű-nek érzem......Hááát, egyre  kevésbé értem a világot.......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr49543401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása