HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Borongok, reménykedem

2007.11.08. 13:54 Susy

Már az 58. évemet taposom, és még mindig nem tanultam meg, hogy NE HÁBORODJAK FEL  az apróbb visszásságokon, ne bosszantson az emberi butaság, fogadjam el, hogy senki sem tökéletes, még én sem......DE....Helyszín  a Batthyányi téri aluljáró, cipész és kulcsos üzlet....Éppen útba esik jövet, menet, ez jó hely lesz a cipőim "restaurálására". 1. cipő: sarkalás 1400.-Ft. OK. Kifizetek 1000.-.Ft-ot, a 400-at majd, ha készen van, mondom. Két nap múlva kész a cipő. Fizet, megköszön. Másnap csizma sarkalás: 1400.-Ft. Ok. Fizetek 1000.-Ft, ha kész, fizetem a további 400-at. Jó, de ez az utolsó eset!  - mondja a srác!- Hogyhogy!? - Látja, ki van írva, előre fizetendő!!!!Na, de bocsánatot kérek, mióta fizetünk valamiért, amit még nem csináltak meg? Azért fizetem az ezret szó nélkül, mert megértem, hogy Önök is be akarják biztosítani, hogy ne maradjon a nyakukon esetleg egy 1000 Ft-os cipő, amit nem visznek el. A csizmám kb. 20.000.-Ft-ot ér, kifizettem ezret, mi a kockázatuk? _ De ezt nem lehet, a "szabály, az szabály" Ühüm! Én meg több cipőt nem viszek ehhez a céghez. Lehet, hogy mégis ők járnak jobban, hiszen csak én vagyok úgy látszik ilyen "kötözködős"....

Más! Kedves fiatal párnak nagyon tetszik a kiállított ülőgarnitúra. Másodszor járnak itt, s alakul a dolog. Kapnának kedvezményt is a kiállított bútorra...Fiatalember: Jó, én kifizetem az 5/6-át most, a többit december /!!!!!!/ elején, de kérem, hogy csomagolják be, és vigyék a raktárba, hogy senki se ülhessen már bele. Tudathasadás. Szeretnék eladni, hiszen ebből élek, DE. Milyen pofátlanság, hogy nem fizetik ki az árut, de követelőznek. Nemet mondok. Közben arra gondolok, vajon mennyi idő alatt tudok ülőgarnitúrát hozatni, hogy ne legyen üres a helye, ha mégis.....Otthon dühöngök, hogy miért is nem adtam el?????De hát kettős a felelősség: 1 magamért, hogy pénzt keressek -meg a cégnek is jó, 2 gondolnom kell az üzlet kinézésére is. Csalódott és szomorú vagyok, hogy nem jól oldottam meg a dolgot....Ma e-mail: Sikerült-e új döntést hozni az ülőgarnitúra ügyében? Felemelem a telefont: Olaszország!!!!!Helló Főnök! Tudsz valami ülőgarnitúrát gyorsan küldeni, hogy ne legyen üres az üzletben a helye, mert valaki itt nagyon akarja.....Ok, add el nyugodtan, találunk valamit.... Telefon 2. -Üdvözlöm fiatalember! Nos kössünk kompromisszumot! Ma érkezett kamionunk /IGAZ!!!!!/ Tele a raktárunk!!!/IGAZ!!!/ Kb 2 hét alatt tudjuk kiüríteni úgy, hogy be tudjuk raktározni Önöknek a garnitúrát...._OK! Megbeszélem a párommal!!!!S valószínűleg holnap jönnek és befizetik az 5/6- részt....Talán a kecske is jóllakott, a káposzta is megmaradt, és talán így mindenki örül!!!Zsuzsu ügyi vagy!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr31222360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása