HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Legyek happy????

2007.11.14. 15:04 Susy

Na, megint itt vagyok....Ugyan senkit nem érdekel, amit irogatok, de úgy csinálok mint a "Macskafogó" Teufel-je, a bloggal kiengedem a fejemből a "gőzt"....Tegnap szabadnapos voltam, s végre majd 4 hónap után újra látogatóba jött  kedves barátnőm. Ebéd közben kölcsönösen kifejtettük, hogy nem azért nem találkoztunk  4 hónapja, mert kevésbé kedvelnénk egymást, hanem valahogy az élet, és a mi életünk sem kedvez az emberi kapcsolatoknak, pedig talán soha olyan nagy szükség nem volt arra, hogy barátaink, megbízható, hűséges barátaink legyenek, mint a mai  zavaros, igazságtalan, gondokkal és félelmekkel terhes időkben....Végig"lapoztuk" közös barátaink, ism,erőseink életének könyvlapjait, s sajnos  SENKIT! nem találtunk, akik ne küzdenének komoly gondokkal....Pl. Két pedagógus házaspár barátunk jövedelme, mondjuk 240.000.-Ft , van három nagykamasz fiúk, egy közülük Sopronban a Faipari Egyetemre jár, a költségeiről ne is beszéljünk, napi 3 liter tejet fogyasztanak, az havi 18.000.-Ft , a rezsi kb 80.000.-, az albérlet Sopronban 30.000.-Ft, ebédbefizetés az iskolákban kb.40.000.-Ft, az otthoni étkezésre minimum 60.000.-Ft elmegy, ruházkodás, a kis autójuk költségei, itt  a vége fuss el véle....Kérdezem én, két jó pedagógus nem érdemli meg, hogy annyit keressen, hogy nyomorgás nélkül fel tudja nevelni a 3 gyermekét?????A barátnőm férje remek mérnök. 58. évében van mint én, ő is elmegy nyugdíjba, és utána még ígéretet kapott, hogy egy évig dolgozhat. Most kb 250.000.-Ft a nettó fizetése, a nyugdíja kb 170.000.-Ft lesz, a házukl 140 m2, el kell majd adniuk, mert nem fogják tudni fentartani ebből a nyugdíjból, az én nyugdíjam 74600.-Ft /!!!!!!!/ 39 évi munka, ebből 20  év pedagógus, a többi a kereskedelemben - minimálbérért.......Ezt érdemlem......A lakásom rezsije kb. 80.000.-Ft. Tehát, hacsak nem nyerek a Lottón, kizárt, hogy a nyugdíjból meg tudnék élni, pedig végigdolgoztam az életem, felneveltem két fiúgyereket egyedül, s majd a végén  el kell adnom az otthonomat, hogy valami kis lyukban elvegetáljak a pénzecskémből.....Vagy az lenne a legjobb, hogy mint édesapám, 63 évesen meghaljak, állambácsi erre kalkulál, lelökni a nyugdíjasokat a Tajgetoszról, minek él, ha már nem tud dolgozni, de, ha tud, akkor sem kell, inkább felveszünk egy fiatalt kevesebbért..... Hát, majd odafent elrendezik.....Én csak reménykedem, hogy sosem voltam lusta, talán kipattan valami isteni szikra, hogy hogyan tovább, ha már nem dolgozhatom. A másik baráti család szintén alakalmazott + pedagógus 3 gyermekkel, van egy pici vállalkozásuk, de az most nagyon nem megy, ruhákkal próbálkoznak jópár éve, de most csak viszi a pénzt: bérleti díj, fizetés, járulékok....5 ember eltartása 200.000.-Ft-ból szinte lehetetlen....És így tovább.....Ha nem vagy sikeres vállalkozó, mindent elveszíthetsz nagyon gyorsan.....Miért hagytuk, hogy így legyen????? ..........Aztán este a barátaim hazamentek, elmosogattam a tányérokat, a poharakat, visszatettem a whisky-s  üveget a szekrénybe, a kajamaradékot  a hűtőbe, beültem a kényelmes fotelbe, olvastam egy jó könyvet, és azt mondtam: Mi a fenének görcsölök, hogy mi lesz jövőre????Ma jó volt....Legyek happy!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr88228958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása