HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Apróságok

2007.11.30. 11:38 Susy

Jaj, hogy milyen egyszerűnek tűnik néha boldog pillanatok elérése: Tegnap este szokásosan 10 óra körül értem haza. Sajnos nem tudtam ellenállni a csábításnak, s a gyomrom korgásának és megvacsoráztam, persze a cicának "Cincikének" is adtam enni, a kis drága az utcasarkon már várt rám....Na, jó, egy kicsit tv-ztem, de már bevallom nem is emlékszem, mi volt a műsor, nagyon elálmosodtam, fogmosás, és indultam a hálóba. Hát a látvány, ami elémtárult, hangos kacagásra késztetett: Cincike az ágy baloldalán levő kisebb párnára hajtva fejecskéjét BETAKARÓZVA!!!!egyik mancs kinn a szemét  takarja, édesdeden alszik. Hát annyira vicces volt a látvány!!!!!!!Persze a lámpagyújtásra felriadt, de aztán , mikor végre ágybabújtam, a szokásos pozitúrában a paplan tetején a térdhajlatom mélyedésében bevackolta magát és nyugodtan aludt tovább....Nem volt szívem kidobni....Lehet, hogy nem egészséges, de nagyon remélem, hogy mivel tiszta cica, nem történik semmi baj....Kis hálótársam!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr42247747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása