HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Akarom, hogy gyógyuljak!!!!!

2008.01.23. 11:49 Susy

Sajnos a doktornő mindenképpen fontosnak tartotta, hogy elkezdjem szedni a gyógyszert. Érdekes módon olyan nagyon nem lombozódtam le. Van bennem elhatározás, hogy amennyire csak tudom, betartsam a diétát, cukros dolgokat ne egyek, minél több zöldség, gyümölcs, hús, de csak módjával...Egyszerre fele annyit szabad csak ennem, mint általában szoktam. Reggelire eszem teljes kiőrlésű kenyeret, aztán többet nem  egész nap, csak husi, fözelékféle, vagy zöldség, vagy NORBI Update kaja és estefelé egy kis túró, vagy sonka, vagy sajt kenyér nélkül. Sajnos az orvosság fog, vagy amiatt, hogy kevesebbet eszem van kis gond , nem tudom....Hétfőn voltam a János kórházban, van egy kis csomó a bokámnál, a főorvos úr szerint valami ízületi csomó, tavasszal, ha már nem kell csizmában járni, kioperálja. Remélem  nem lesz gond ezzel sem... Barátnőm tegnap ment CT-re a fejét vizsgálják a szédülései miatt, aggódom érte, de bizakodom, hogy neki sincsen komoly baja. Együtt voltunk tegnap délután, nagyon jót beszélgettünk, Megint megállapítottam, hogy azért nem véletlenül választottam őt barátnőmnek, mert a pasi-ügyei ugyan tragikusak, de egyébként egy rendkívül jó lélek. Együtt látogattuk meg a kórházban a 96 éves apósát, hát egyszerűen bámulatos volt az a szeretet, kedvesség, ahogy  gondoskodott róla, megetette, átöltöztette, rendbe szedte az ágyát, tiszta holmit hozott neki, szóval elismerésre méltó egyszerűséggel, kedvesen  törődött az öreggel, aki láthatóan  örült a  figyelemnek.
Ebből is látszik, hogy alapvetően egy nagyon jó ember Juci, de hát mindannyiunknak vannak zűrös dolgai, kinek mi...Sajnos nem vagyunk tökéletesek, hiszen emberből vagyunk.
Más....Tegnap este váratlanul felhívott a kisunokám, meglepően beszédes volt, és  még a gyomrom is  reszketett az örömtől, hogy milyen szeretettel beszélgetett velem. Annyira imádom ezt a kislányt. Hétvégén a fiamékkal, gyerekekkel együtt elmegyünk a Hundertwasser kiállításra, jó kis program lesz, s így együtt lehetek velük, közös élmény , dupla öröm.... Otthon jól kifárasztottam magam, mert kimostam az ülőgarnitúra fehér huzatát, kivasaltam és visszahúztam. Hát elment vele a délelőtt. Utána vásárlás, fözés, de azért maradt időm pihenni is, és annyira élvezem az otthonomat. Egyre jobban szeretek otthon lenni, és már előre örülök, hogy tavasszal a garázst és a kazánházat is rendbehozom, mert nagyon sok kacat van lenn, és selejtezni kell, meg a padlózatot megcsináltatni. Fogalmam sincs, hogy mibe kerül, de szeretném, ha ott is olyan tisztaság és áttekinthető rend lenne, mint fenn. Pont tegnap láttam a tv-ben egy design csatornán egy lakást, ahol olyan káosz volt, hogy borzalom, és a lakberendező meggyőzte a tulajdonosokat, hogy a m ár nem használt, de még jó dolgokat vagy próbálják eladni a bolhapiacon, vagy adják oda ilyen szeretetszolgálatoknak, hogy mások esetleg tudjanak örülni bizonyos tárgyaknak. Óriási változást jelent, ha mindennek van helye és nem egy "szemétdomb"  valakinek az otthona. Egyre inkább igényem a rend, akkor érzem jól magam, ha minden helyiség olyan, hogy bárkit nyugodtan beengedhetnék. Persze nem sokan járnak nálam, de ez nem is  másoknak szól, hanem magamnak!!!!! Ma lesz sok tennivalóm, úgyhogy abba is hagyom, mindenesetre kicsit pozitívabb mostanában a közérzetem. Talán a Jóistenbe vetett végtelen bizalmam, hitem  miatt érzem magam jobban, mert remélem, hogy segítséget kapok fentről a kis céljaim eléréséhez, és az egészségem visszanyeréséhez. Szép napot Nektek is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr32308424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása