HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

JÖN A TAVASZ!!!!!!!!

2008.02.08. 12:19 Susy

Isteni volt ma reggel állni a napsütésben, s a símogató sugarak úgy kényeztettek, mint egy jó szerető.....Már azért is gondolom, hogy jön a tavasz, mert, hogy ilyen hasonlatok jutnak eszembe....Pedig a hormonjaim már biztosan nem működnek  úgy mint régen....De azért talán még van valami bizsergés...Nnnna!!!Zsuzsi viselkedj!!!!Tök jó kedvem van - teljesen indokolatlanul már megint. Hétfőn, kedden szabad voltam, hétfőn a szokásos  otthoni takarítok, mosok, főzők, bevásárolok program működött. Viszont kedden mentem a könyvelőhöz, utána pedig elmentem -ha már úgyis a közelben voltam - a Szépművészeti Múzeumba, és megnéztem a Medici kiállítást. Firenze maecenasai mindig is nagy figyelmet fordítottak a kultúra és a művészet felvirágoztatására. Érdekes volt a kiállítás, persze sok ismerős kép is volt, amelyek amúgyis a Szépművészeti Múzeum tulajdonában vannak. /Az Eszterházy Madonna, stb./ Mindenesetre megállapítottam, hogy szívesen éltem volna az 1500-as években Firenzében.../asszem most is szívesen élnék ott!!!!!/Ami a ruhákat illeti, kicsit nehéz lehetett mozogni bennük, de gyönyörű csipkék, bársonyok, érdekes szabásvonalak voltak divatban.Érdekes, hogy a francia nők ebben a korszakban nagyon  kitették a ciciket, az olaszok ezzel ellentétben, inkább zárt, a mellet kicsit megnyomorító felsőket hordtak. Hja a keresztény erkölcsök....Mindenesetre a festők fénykép hűségű , hatalmas, ember nagyságú , fínoman kidolgozott műveikben örökítették meg a felső tízezer prominens személyeit.Egyébként mindig is nagyon tetszettek a makettek, no a firenzei dóm kupolájáról is bemutattak egyet, meg néhány részlet lekicsinyített mását is megnézhettem. Szóval kellemesen és értelmesen telt a kora délután. Otthon  mindig jó, elvittem a függönyanyagot megvarratni, meg az ágyterítőt, hétvégére készen is lesz. Jönnek a gyerekek, unokák vasárnap ebédre, már előre örülök. Amúgy uszodában még mindig nem voltam. Nehezen veszem rá magam, hogy fürdőruhában mutatkozzam, még mindig szégyellem, hogy dundi vagyok, pedig már 3 kg-ot fogytam, de még vagy 20 kg-ot kellene......Jaj, jaj, de nehéz ez!!!!Pedig, ha úsznék, az biztosan segítene is a fogyásban....Mindig mondom, hogy erős akaratú vagyok, de azért sajnos nem mindenben!!!! Na, ha jön a jobb idő, és túl leszek a kis műtéten a lábamon, akkor tényleg nekiugrom...Becsszó!!!!Majd annyiszor szidom magam, hogy már szégyelljem, s akkor talán felbátorodom....Nevetséges nem? De hát az vesse rám az első követ, aki mindig minden elhatározását 100 %-osan teljesíti! Hah!!! Na, mára csak ilyen kis unalmas napló sikeredett, nem baj. Magamnak írom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr88331114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása