HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Elöntött a takonykór...

2008.06.27. 18:28 Susy

Szabadnapomon a kertből feljőve - nehogy leégjek - egyszercsak azt éreztem, hogy folyik az orrom. De ez nem a szénanátha.Estére már a torkom is fájt. El sem tudom képzelni, honnan jött ez a kórság???Persze gyorsan elszaladtam a gyógyszertárba, vettem Aspirin-C-t, szopogattam Mebucaint, remélem hamar leküzdöm ezt a vírust, vagy mit. A tarkóm nagyon fáj, amúgy nem nagyon rossz a közérzetem, csak olyan nyomi vagyok.....Az üzletben senki.....Kollegám 15-től 2-3 hétre elmegy Balatonra, akkor heti öt napot kell dolgoznom. Persze, amikor  ő megjön, akkor jövök  én, és én is otthonmaradok legalább 2 hétre - de minek? Tényleg el kéne mennem valahova, mert teljesen begolyózom. Évek óta  nem töltöttem 4 napnál többet egybefüggően valami nyaralásfélével. Jó otthon is lehet pihenni, de tényleg hiányzik valami "Élmény"  Hétvégén barátaimhoz vagyok hivatalos, de nem tudom, hogyan fogok odaérni, mivel 7-ig dolgozom. Mindegy, meglátjuk....Valami kedves ajándékot is kellene vinnem, de fogalmam sincs, mit? Kaját most nem tudok vinni, mivel munkából jövök. Jaj, ez most nem jó időzítés.....Ja, felhívtam Laci barátaimat, felköszöntöttem őket névnapjukon, vélhetően jólesett nekik, hogy gondoltam rájuk. Nagyon egyszerű, ez egy felejthetetlen névnap, hiszen apukám is László volt......Rá is gondolok ilyenkor....Lehet, hogy holnap korábban kelek, és kiugrom a piacra valami ajándékot venni  Lacinak, a barátnőm férjének. De mit? Olvasni annyira nem szeret, - igazándiból 28 év ismeretség után sem igazán ismerem őket, mármint, hogy mi okoz igazán örömet nekik.....Jaaj, nyűgös vagyok.....Tegnap kellett volna erről gondoskodnom, de a rámtörő nátha miatt elfelejtettem.....Na, majd csak rámjön az ihlet, s jön egy jó ötletem....Még írni sincs kedvem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr35542457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása