HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Próba - cseresznye....

2008.07.02. 15:32 Susy

A vasárnap esti baráti összejövetel nagyon kellemesre sikeredett. Sokat beszélgettünk a gyerekek dolgairól és mindenkinek vannak zűrös élményei, pedig ők is mind nagyon jó, gondos, következetes szülők....Szóval sikerült jobb kedvre derülnöm....Nemcsak az én gyermekem tud töviseket szurkálni a szívembe.....Hétfőn takarítottam, mostam, főztem, kedden pedig családi összeröffenés volt régi lakóhelyemen, Rákoshegyen. Itt is jól éreztem magam, ott volt a család pillanatnyilag legkisebb tagja, Eszterke, aki egy aranyos és igen békés kis 10 hónapos csajszi...Olyan vicces arcokat tud csinálni, hogy meg lehet szakadni a röhögéstől. Barátkoztunk, s javasoltam tegyük őt - mivel nagyon nem akart a járókában lenni - ki a fűre, hát azt a kis cukor  annyira élvezte a füvet - ugye-ugye a füvezést nem lehet elég korán kezdeni...- láthatóan mélyen lefoglalta őt a különböző fűszálak, levelek tapogatása. Négykézláb ragyogóan bejárta a kertet és láthatóan rettenetesen élvezte a nagy szabadságot. Szerette volna némely bogarat megkóstolgatni, de még időben  kivettük a szájából.....Volt egy kis nosztalgia, mivel elkezdtünk énekelni Esztinek mindenféle gyerek. és altató dalt, na ebből kis kóruspróba alakult 2 szólamban, stb átrepült fejünk felett az angyal, boldogabb ifjúságunk szép emléke a különböző énekkarokban való részvételre  való visszaemlékezés...Este otthon is sokkal jobb hangulatban voltam, viszont éjszaka nehezen aludtam el /????? szokatlan.../A náthám már hálisten sokat javult, mondjuk most a köhögős része következik....El ne kiabáljam, a nagylábujjam is mintha már majdnem teljesen rendben lenne, ma direkt szandált vettem fel, hogy még véletlenül se dörzsöljem ki  újból a  gyógyulófélben lévő sebet. Összességében két tűrhető napom volt. Hétvégére szeretném meghívni egyik uncsitesómat meg a férjét, remélem  kellemesen fog telni a vasárnap  is majd, hacsak nem alakul másként....Munkahelyemen továbbra sincs semmi komoly forgalom, rettenetes ez a csönd, de már unom is folyton ezt írogatni...Kisfiam  megejtette az első "mosását", baromi rondán ki is teregette - mikor nem látta, kicsit kihúzogattam a cuccokat, hogy ne legyenek olyanok, mintha a kutya szájából rántották volna ki, legyen majd pozitív az élménye, akkor nagyobb kedvvel csinálja talán máskor is....NEM VASALOM KI!!!! Lássuk, mit fog csinálni???? Úgy tudom hétvégén Sopronba megy a  Volt fesztiválra,  nem tudom, mikor lesz ideje ezzel foglalkozni, mert hétvégén is csak éppen, hogy itt voltak..../Vitt itthonról egy kis sonkástésztát.. egy kis "hazait". Édes istenkém! Segíts meg, hogy jobban menjenek a dolgok!!!!!!!!!!Nagyon nagy szükségem van pozitív élményekre!!!!!!!!!!! Más...Mint már sokszor említettem iszonyatosan imádok olvasni. A ragyogó Ken Follet  Katedrális és a folytatása tényleg kiemelkedő élmény volt. Az elmúlt héten egy Jeffry Archer könyvet olvastam megint, az is nagyon tetszett, kedden meg vettem megint egy Nora Rabertset - kár volt....Pedig már megfogadtam, hogy nem dőlök be, csak olyan spontán az újságosnál megláttam az új kötetet, hát hogy ne unatkozzam utazás közben , megv ettem. Ma reggel már csak  10-20 oldal maradt, de tényleg az előző minőség után különösen bosszantó, hogy mennyire erőltetett....Úgy kell nekem!!!!Pedig régen, nagyon  jó könyveket írt....Úgy látszik, elfogyott a muníció. /Erről mindig eszembe jut a "Peter-elv", ebben a könyvben  van egy ilyen mondat, hogy minden  ember fejlődésen megy keresztül, elér a csúcsra, majd eléri a saját inkompetencia szintjét, ami azt jelenti, hogy ott már nem  muzsikál olyan jól, mint az előző állomásokon. És akkor - sajnos - ott marad..../..Hát kb.  így van sokszor  az írókkal is, valahogy elkopik az ihlet, s onnantól kezdve egyre gyengébb könyveket írnak...Kár...Elhatároztam, hogy előkeresem a Szabó Magda könyveket, tudom, hogy van egy jó pár: Danaidák, Für Elise, mit tudom én...Megpróbálom újra olvasni őket, mert szerintem ezek mind jó könyvek voltak, csak talán korán olvastam, lehet, hogy most jobban fognak tetszeni, mint diák koromban. Meglátjuk???? Körülnézek a Net-en, hogy mikor és hol lesznek Cotton Club Singers koncertek, mert ők nagyon  rokonszenvesek nekem, szeretem ezt a fajta dzsezzes vonulatot, érdekelne a Váradi Café is, szóval, ha úgymond szabadságra megyek majd  augusztusban, szívesen mennék ilyen helyekre, ha lehet. Na, mára asszem ennyi bőven elég....sőt....sok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr22549773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása