HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Igazi és virtuális barátnőim

2007.12.04. 14:20 Susy

Aggódom....Dá, mint kiderült járt pszichiáternél, és ahogy a blogjából kihámoztam antidepresszánst kap, ami mellett inni öngyilkosság......és még csak 32 éves...Okos, csinos, különleges, de ha nem hagyja abba az önemésztést, tönkre fogja tenni magát, és én nem tudok ebben segíteni, mert csak virtuálisan tartottuk a kapcsolatot, s nem avatott be részletekbe, hogy miért így reagálja le az élete problémáit...Nem merek anyáskodni felette, de nagyon sajnálom, hogy nem lehetek a tanácsadója.....Kéretlen jótanácsokat pedig nem adok, mert azt  szerintem mindenki útálja....És akkor patt helyzet....

Juci, az igazi barátnőm szétesik, már-már ő is az önpusztítás útjára lép...És én nem tudom, mit tegyek? Eddig mindig mellette álltam, és drukkoltam, hogy boldog legyen, de belül sokszor éreztem, hogy iszonyatosan sok hibát követ el, és ezeknek a játékainak nem maradhat el a rossz következménye....Most tele van félelmekkel, döntésképtelen, bizonytalan, talán most döbbent rá, hogy mi is vár rá, s emiatt az idegösszeroppanás határán lavíroz. Hogyan segíthetnék rajta??????Szerintem csak úgy, hogy ha szüksége van rám, mindig rendelkezésre álljak, de a problémáját neki kell megoldani....És most felhívom  telefonon, mert este már nem hívott vissza és én félek.....
MIÉRT?????????Vajon van-e olyan ember, aki rám gondol, és szeretne nekem segíteni????Szerintem nincs.....MIÉRT?????

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr30252126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása