HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Megint negatív periódus??????

2008.05.09. 17:01 Susy

Milyen furcsa ez a libikóka: egyszer fenn egyszer lenn....Már egészen hozzászokom....Csak az lenne jó, ha a nyugisabb, boldogabb idők hosszabb ideig tartanának....Érdeklődők megint sehol. Ez a hónap úgy volt szar, ahogy csak lehet, szerencsére az előző havi megrendelések most érkeztek meg, így van egy kis zsebpénz.....Viszont az egyik ilyen reklámújságba írnom kellett Milánóról, igaz csak úgy szerelemből, viszont ott van a cég neve Hah, micsoda előny!!!!!!Játéknak jó volt, "fogalmazás" óra átlebegett felettem. Hanyast adnék magamnak????? Pozitívum, hogy már 83,5 kg-nál tartok. Negtívum, hogy egy napos krumplievés miatt visszament egy fél kiló, ma ledolgozom. Otthon baromi rendes voltam: Ablakot tisztítottam, takarítottam, mostam, vasaltam, főztem és igazából mikor már mindent megcsináltam, akkor csak bambán  néztem ki a fejemből, mert morgok magamban. Kisebbik kölköm megint felhúzott: 10-re megy dolgozni, a 9 ó 22-es hévet kell elérnie. Naná, hogy hiába kelt fel időben, megint elkésett!!!!!Pedig most nagyon ott kéne hogy legyen, hogy megtartsák ezen a munkahelyen. És, amikor szólok miatta, akkor még ő neheztel rám. Most tényleg nagyon berágtam, nem is hívom fel. Feltehetően elgondolkozik, de tényleg, nem akarok vele veszekedni, de a tököm tele van a "lazaságával". Egyszerűen számomra megmagyarázhatatlan , ahogy él, ahogy viselkedik, szinte direkt keresi a problémákat, zűröket...De ő már felnőtt......Óh, bárcsak. az lenne...Az egyik szabadnapomon kimentem pót-anyámhoz Kőbányára. Úgy szeretem őt, abszolute anyámra emlékeztet, bár a természete nagyon más. Sokkal önállóbb, illetve ez így nem igaz teljesen, csak valahogy jobban dolgozza fel a nehéz dolgokat, nem depressziós folyton, és még tud sok apró dolognak is örülni.Persze azért  ő is  öregszik....Kár...Azért is megyek Hozzá többször, mert ki tudja, meddig mehetek....Ezen az estén, szerdán végre kimentem a szomszéd kis családdal a temetőbe, a kicsi lány sírjához....Borzasztó érzés volt!!!!Eszméletlen sok virág volt a síron, azt mondják 6 hétig ott kell hagyni, hm? Vittem  egy nagy csokor gyöngyvirágot a kertemből, de hát csak bedugtam a "roncs-csokrok" közé.Szegény kis bogár, neki már igazán mindegy, hogy milyen virágot kap....Amit nagyon furcsának találtam, hogy a szomszédasszony elrángatott még másik három sírhoz, hogy nézzem meg, háát nem ezért mentem ki....Meg olyan furcsán beszélt, mintha már nem is fájna neki a veszteség?????Vagy ez is egy olyan zavartság????Most beszélgettem először hosszabban az édesanyával, és számomra érthetetlen, hogy még mindig nem kapták meg a zárójelentést a kórházból, hogy valójában  mi okozta a kislány halálát???????????Jó, végülis vissza már nem lehet hozni, de legalább tudnák, hogy genetikailag van-e kockázata, ha esetleg még szeretnének gyereket , hogy nem lesz-e vele valami hasonló veszély....Jaj, tudom összevissza fogalmazok, de nagyon  mélyen érint a család szomorúsága. Jobb is, ha másról kezdek gondolkodni, mert csak újra elszomorodom. Láthatóan sokan szerették a kis csitrit, akkora virágtenger volt azon a kis síron......Na, már elég!!!!!!  - Más! Felfedeztem az interneten egy olyan céget, akik gyógynövény-teákkal foglalkoznak. Már a Nők Lapjában is olvastam erről a "Gyuri bácsiról", aki a cukorbetegségre is tud gyógyteákat adni, bár elég húzós 10 dkg 4000.-Ft. Na majd meglátom. Hátha jót tesz...Ugyanakkor kaptam egy  e-mail-t, amiben arról tájékoztattak, hogy az aspartam édesítőszer káros a szervezetre, rákot okozhat, pedig minden diabetikus termékben szinte ez van édesítésre, mint a Nutra-sweet". Röhoghetnék is ezen, hogy hát valamiben csak meg kell halni, de bevallom, megint a Kos természetem felháborodott azon, hogy képesek tudatosan mérgezni emberek millióit, csak azért, hogy rengeteg pénzük legyen. Vagy igaz a dolog, vagy nem. Ugyanez megy a vajjal és a margarinnal, a génkezelt növényekkel, de ugyanez a kábítószer is, valahol élnek nem is kevesen olyan emberek, akiknek a lelkiismerete elbírja azt, hogy tudatosan mérgezik az emberiséget, csak a pénzért....Tragikus...Mit lehet ellene tenni????? Semmit....Ha az égiek érdemesnek tartanak egy hosszabb életre, akkor megússzuk, ha nem, nem.....Eléggé borzasztó, nem??? Na ennyi "borzasztó" után már csak így tudok búcsúzniKívánok nektek egy nagy tál friss epret, megmosva, káros anyagok nélkül!!!!!! Ugye, egész jó befejezés????

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr67461601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása