HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Jön a jó idő....

2008.05.13. 12:42 Susy

Óh, de jó volt ez a két nap!!!!! szombaton már kora reggel felébredtem 6 körül, kertet locsoltam, megfőztem a két napra a kaját, hagymalevest, pörköltet csavart tésztával, sült kacsaszárny, petrezselymes krumplival. Kicsit még takarítottam, mert a nyárfa szöszeit befújta a szél, utána pedig elmentem biciklizni...Annyira jól esett, egyik utcából ki, másikba be, nézegettem a kerteket, az új házakat, jó szórakozás volt. Délután pedig kitelepültem a kertbe, s ott olvasgattam, pletykáztam a szomszédasszonnyal. Vasárnap hasonló volt a program, egyáltalán nem szégyelltem, hogy nem dolgoztam halálra magam. Persze kiolvastam egy könyvet, bevallom, nem volt nagy szám, Nora Roberts, kicsit gyengébbek a most megjelenő könyvei, úgy látszik már kifogyott az új ötletekből. Most már bosszant, ha a könyvének hősei állandóan félreértések miatt szenvednek, meg nem azt mondják, amit éreznek, szóval  ez az írónő kiesett nálam a pikszisből. Pedig  szinte minden Magyarországon megjelent könyve eddig megvan, de lehet, hogy többet nem veszek...Most egy Stanford krimit kezdtem el, ahol a jól ismert Davenport nyomozó remélhetőleg nem okoz csalódást....A házban megint csend és hullaszag. Nem tudom miért egyre rosszabb a látogatottság megint, mondjuk a kertibútorosoknál  többen vannak, meg a matracos, ágyas cégnél is , de a többi üzletben megint csak az eladók mozognak. Úgy vettem észre, hogy  kollegám és barátom is aggódik, pedig ő mindig  túlságosan is nyugodt szokott lenni...Persze, ha nem keresünk pénzt, az azért nem túl jó, és a büszkeségünknek sem igazán használ, ha eredménytelen a munkánk....Nyilván neki is eszébe jut, hogy, ha nem tudjuk a költségeket kitermelni, az olasz főnök bemondhatja az unalmast.......Reménykedjünk, hogy a hétvégén, a 3 éves születésnapon nagyobb mozgás lesz....Mondjuk nekem most jól jön, hogy szerda csütörtök, péntek megint otthon leszek, mert szeretnék elmenni egy fitness klubba körülnézni.Na, most nem is jut semmi érdekes eszembe, majd máskor....Üdv annak, akit érdekel a blogom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr74466311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása