HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Nem nyíkok....

2008.05.03. 19:00 Susy

Röviden: volt néhány fura nap, kicsit depi voltam, nem tom mér....Remélem, nem állandósul megint. Május elseje semmit nem jelent, legalább délután átszaladtam  Szentendrére a haverokhoz egy kicsit, görög salátát, gyümölcssalátát, rokfortkrémet vittem, atöbbiek is ezt azt, úgyhogy megvolt a szükséges alapzaba a whiskey-hez....2-án tiszta "téli álom" a vasalás kicsit kizökkentett a melankóliából, még zongoráztam kicsit, de nem volt az igazi, szóval majdnem örültem, hogy jövök dolgozni....Nehogy úgy járjak majd mint a férfiak szoktak, hogyha már csak otthon, nyugdíjasként élnek, akkor inkább meghalnak....Túl sok otthon a csönd. Fiam is ritkábban látom, mert most felváltva alszanak nálunk, meg a leányzónál, vagy bent Pesten valamelyik havernál. Tényleg el kellene mennem  ide-oda, de  ritkán van nagy kedvem hozzá...Na, majd megint beiktatok egy színházat, vagy mozit, meg uszodát.Éppen most vágattam le megint a hajam, hogy könnyebb legyen beszárítani....Persze a saját pszichiáterem /én magam/ azért biztosan tudna egy-két ötletet adni, mitől vannak megint rosszabb napok....Az utazás alatt megint volt egy olyan beszélgetésünk Öcsivel, a haverommal, ami nem tett jót a lelkemnek, fájt, mert megint a régi lemezzel jött elő, hogy 4 évvel ezelőtt milyen hibákat követtem el.../ráadásul szerinte....mert én másként látom..../Hjaj...Miért akarok mindig megfelelni? Mondtam is, hogy nem biztos az, hogy neki igaza van, de lehet, hogy még akkor sem kellene a fejemre olvasni ezeket a dolgokat, hiszen állítólag szeretjük egymást....Szeretjük egymást????? Nna, szóval nem nyíkok.....Holnap anyák napja, háát anyuci már csak fentről mosolyog rám, jó lenne, ha megölelhetném őt, kicsi drágám, vajon látja-e , milyen az életem???????Vajon én jelentek-e olyan sokat a gyermekeim életében, mint édesanyám jelentett nekem????? Reménykedjünk, hogy a szeretetem szeretetet ébresztett bennük!!!!!! Manapság nem divat a szülőkkel foglalkozni, ha visszanézem az elmúlt időszakot, kb. havonta egy-két  látogatás van, vagy közös program. Most, hogy a menyem is dolgozik, szerintem még kevesebb lesz, mivel hétvégére marad a rendrakás, takarítás, s ő könnyen elfárad, tehát vasárnap nyilván pihenni fognak, s gondolom a hátuk közepére kívánnák a mamát /engem/ aki miatt esetleg nem azt csinálnák, amihez kedvük van....Na, majd meglátjuk!!!!!Holnap  megint jövök dolgozni, de reggel mise után  a szüleim sírjához leszaladok meló előtt, "anyák napja"!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr17452506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása