HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Kíváncsiság....

2008.06.19. 17:57 Susy

Ebben a számítógépes világban az én tudásom körülbelül a béka segge alatt van, szerintem még az unokám is ügyesebben használja a gépet mint én. Olykor örülök, mert "vak tyúk is talál szemészt" rájövök egy-két dologra, de rettenetesen zavar a szakzsargon, amiből egy kukkot sem értek. Például: ha arra a sokféle témakörre ráklikkelek, előjönnek különféle blogok, de  nincs például egy hosszú lista, amiből mazsolázhatok, kinek, miért tetszik a blogja? Vagy csak én nem tudom, hogyan lehet ezt a listát előhívni.....Na, mindegy, időm mint a tenger, már nem is panaszkodom, amin nem tudok változtatni, azért kár  szenvedni....Az üzlet pang. Most nagyon szarul állunk eladás tekintetében. Vasárnap készítettem 3 konyhára 4 féle variációt, még csak meg sem köszönték, nem reagáltak rá. Szerintem ez nagy bunkóság, hogy nem tisztelik az ember munkáját. Ez is úgy megváltozott...Régebben a vevővel való beszélgetés közben csináltuk meg a tervet, így jobb volt a kommunikáció, és nagyobb befolyással tudtunk élni. Most a türelmetlen vevő megadja az e-mail címét /még a telefont sem/ aztán küldjem el az árajánlatot. Ha közben kérdésem lenne, vagy bármi mondanivalóm, nyeljem le!!!!!Azt nem értem, hogy ha valaki milliókat akar költeni, miért sajnálja az időt a közös, de bizonyára eredményesebb együttműködésre??????Egyébként ma az Indexen elolvastam egy cikket a forint pillanatnyi helyzetéről, és az olvasás közben megint rájöttem, egy árva szót nem értek belőle. Most vagy én hülyülök, vagy az újságíró túl profi a pénzügyi szakzsargonban, de szerintem, mások sem valószínű, hogy értik , ami oda van írva. Egyre többször találkozom ilyen szövegekkel. Na most szerintem a médiának éppenhogy közérthetőnek kellene lenni, hiszen a szakmai nagyokosok egymásközt úgyis értik a dolgokat, de a hétköznapi ember, csak hápog, hogy mi ez, mit jelent az??????Vajon miért nem  "divat" érthetően megmagyarázni a dolgokat?????Vagy pont ez a cél, hogy "kirekesztettek "legyünk??????

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr28529535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása