HTML

Szívemből, ésszel.....

Már ezelőtt is írtam blogot, csak máshol, s most azt szeretném, ha a napok hordalékát, aktuális örömeimet és olykor bosszankodást kiváltó "bánataimat" mondhatnám el. S mivel nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek....

Friss topikok

Linkblog

Csak úgy.....

2008.07.08. 13:27 Susy

Nem is tudom, miről fogok írni, mert nem történik velem semmi különös....Ja, vasárnap nagyon jól sikerült az unokahúgom és férje vendéglátása. Gondolom ők is jól érezték magukat, mivel 1 -re jöttek, s  kb. fél 8 -kor mentek haza. Szombaton a szokásos takarítást végeztem el, erkély, virágok, fűnyírás, porszívózás, fürdőszoba, konyha, rendben volt minden, finomat főztem, lehetett választani hideg meggyleves, vagy gombaleves, után  sajtos husi volt krumplival - ezt nagyon jól és gusztusosan lehet egyszerre sütni - a desszert pedig isteni gyümölcssaláta - a vendégeknek fagylalttal felturbózva. Nagy szeretettel és örömmel készítettem, fogyott is rendesen. Nagyon jól elbeszélgettünk, sokat nevettünk, pozitív délután volt. Este ágyat húztam, jó fáradt voltam, de nagyon elégedett. Jól esett tevékenykedni, "szervezni" a teendőket, azt éreztem, hogy ÉLEK....Gyermekem önellátása folytatódik: éppen ma szabadnapos, s nekiállt mosni - örülök neki, én is betartom a fogadalmamat, nem zaklatom kérdésekkel, meglátjuk hová fejlődik a dolog......A munkahelyemen továbbra  sem változik semmi, István eladott egy lámpát, meg egy szönyeget a hét végén, hétfőn és kedden zéró mozgás.....Kevés a pénzünk, a kötelező fizetni valókat szinte biztos, hogy nem fogjuk tudni kifizetni...Öcsi még mindig a  túlzott nyugalom szobra, szerinte nem kell görcsölni, ha most nem tudunk fizetni, majd fizetünk, ha jobb lesz a forgalom, most nyár van, mondja, stb. Nem kell aggódni......Szerintem ez hülyeség, mert  valóban attól, hogy aggódom, nem lesz jobb semmi, de legalább reálisan látom a dolgokat, és gondolhatok a jövőnkre is, vagy legalábbis törhetem a fejem, hogy mi van, ha itt becsukjuk az üzletet, mivel próbálkozhatnék....Néha  írigylem Öcsit, mert annyira laza, semmi sem  hozza ki a sodrából, és nem "vonzza be" - divatos szófordulattal - a negatív dolgokat. Neki még jobban sikerül is néha eladni valamit....Át kéne programozni az agyamat??????? Ami az itt töltött időt illeti, egyedül az internetezés és a játékok, amivel képes vagyok lekötni magam, s elviselhetővé tenni az ittlétet. Kíváncsi vagyok, míg Öcsi szabadságon lesz, mit fogok tudni alakítani???????Most beszéltem egy régi kolleganővel, nyugdíjas férjjel, aki építészmérnők, vagy gépész volt, s a nyugdíja csak 10000,.Ft-tal több mint az enyém.  Nagyon oda kellene figyelnem, hogy minél több pénzt tegyek félre arra az időszakra, amikor már csak a nagyon pici nyugdíj lesz.....Reménykednem kellene, hogy lesznek pozitív változások, hátha  tényleg számít ez is???????

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anapokhordaleka.blog.hu/api/trackback/id/tr17558768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása